پیجر فرستنده مدل AT-301 برند آرياپيجر به صورت تک کلید بوده و بر روی میز، دیوار و در دسترس مشتری قرار میگیرد.برای آشنایی بیشتر با پیجر فرستنده ابتدا توضیحاتی در مورد سیستم در خواست سرویس یا پیجر گارسون خواهیم داد.
سیستم درخواست سرویس چیست؟
در حال حاضر، برای مدیریت سفارشات کافه و رستورانهای بزرگ، دو راه پیش رویتان دارید:
اولین راه این است که میتوانید به تعداد پرسنل و گارسونهای خود اضافه کنید تا مشتریان در زمان کمتری بتوانند سفارشات خود را ثبت و دریافت کنند. راه دوم استفاده از محصولات جدید مانند پیجر گارسون است که با فراخوانی گارسون به میز موردنظر، کار ثبت سفارش را در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.
سیستم فراخوان گارسون از دو بخش مجزا تشکیل شده است. یکی از بخشها شامل یک پیجر رومیزی میباشد که بر روی میز مشتریان یا در محلهای دیگری مانند ستونهای آلاچیق، پایه تختهای سنتی، دیوار و… نصب میشود و مشتری میتواند با فشار دادن دکمه آن، گارسون را صدا زده تا بهطور مستقیم سفارش خود را ثبت کند، و یا با استفاده از همان پیجر رومیزی، سفارش خود را اعلام نماید. بخش دوم پیجر در نزد گارسون قرار دارد و این پیجر میتواند به صورت مچبند، تابلو و… باشد.
سیستم درخواست سرویس، محصولی است که باعث افزایش نظم، دقت، سرعت عمل و کیفیت خدمات میشود. با استفاده از این محصول، میتوانید مدیریت و سازماندهی سالنها و اماکن بزرگ را با سهولت بیشتری انجام دهید.
نحوه ی عملکرد پیجر فرستنده مدل AT-301 برند آرياپيجر
این پیجر فقط عملیات فراخوان را انجام داده و گارسون پس از دیدن پیغام Call به مشتری مربوطه مراجعه، سفارش و یا درخواست مشتری را ثبت می نماید. در این مدل درخواست ثبت شده بر روی گیرنده ساعتی و یا نمایشگر مدیریت بصورت دستی و یا با قراردادن تنظیمات به صورت اتومات پس از بازه زمانی تعیین شده پاک خواهد شود.
نقشه ارتباطی سیستم به شرح زیر است.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.